Nový produkt
Zapletená kola řady "WS +" jsou pro nasazení v závodech a pro jezdce se zaměřením na výkon.
Skladem
Upozornění: poslední kus skladem!
Datum dostupnosti:
CORIMA galusková 47 MM "WS+"
Zapletená kola řady "WS +" jsou pro nasazení v závodech a pro jezdce se zaměřením na výkon.
Příjemce :
* Povinná pole
nebo Zrušit
Zapletená kola řady "S +" jsou pro nasazení v závodech a pro jezdce se zaměřením na výkon.
NUTNO POUŽÍVAT POUZE BRZDOVÉ ŠPALKY CORIMA!!!
Balení obsahuje: Vak na kolo, centrovací klíč, brzdové špalky a prodloužení ventilku + přelep přes ventilek.
Ráfek galuska:
Všechny CORIMA ráfky jsou postaveny na strukturální pěně ještě před vložením do formy a mají vložen příčník z UD uhlíkových vláken, pro celkové zvýšení tuhosti a pevnosti. Tento koncept, nazvaný "Torsion Box", vytvořený a patentovaný společností CORIMA v devadesátých letech a postupně materiálově zdokonalovaný, významně eliminuje ohyb a průhyb ráfků, který se se vyskytuje u všech dutých karbonových ráfků. Takto navýšená tuhost umožňuje vyšší přenos výkonu a má velký vliv na trvanlivost a celkovou tuhost výpletu. Kolo je schopno reagovat bez větších ztrát energie. Díky této vnitřní pěně – struktuře je kolo schopno i při vysokých rychlostech citlivě reagovat na řízení a přesně vést stopu danou jezdcem. V neposlední řadě takto postavené jádro ráfku ve velké míře absorbuje vibrace, a podílí se i na zvukovém projevu oproti dutému ráfku – následkem je pohodlná a klidná jízda. Každý ráfek CORIMA je vyrobeno ručně ve Francii!
Brzdná plocha:
Kola pro ráfkové brzdy v modelovém provedení 2019 mají NOVĚ speciálně upravenou brzdnou plochu. Brzdná plocha byla upravena pro lepší brzdné vlastnosti v suchém i mokrém prostředí. Tato viditelná brzdná dráha také slouží jako indikátor optimálního nastavení brzdového špalku na ráfku. Všechny ráfky CORIMA jsou kompatibilní pouze s brzdovými špalky CORIMA! Použití jiných brzdových špalků může mít za následek zničení ráfku!
Náboje:
Veškeré náboje do kol jsou vyvinuty v CORIMĚ a jsou vyráběny ve Francii z nejlepších slitin na CNC strojích. Všechny zadní náboje využívají koncept "S" s 30zubovým volnoběžným rohatkovým kroužkem. Pro lepší přenos síly jsou na zadním ořechu tři tvrzené ocelové západky rozmístěny po 120°. Západky jsou tlačeny silným obvodovým pérem do zubů rohatky. Zadní osa má Ø 17 mm a je vyrobena z kombinace titanu a hliníku- výsledkem je extrémně tuhá osa náboje. Tento koncept umožňuje použití ložisek typu 6000 jenž jsou schopny snést 2x větší zatížení než konkurence s menšími ložisky.
Barevné polepy:
Nabízíme vám možnost výběru z 13 barev, které vám umožní personalizovat vaše kola.