CORIMA plášťová 47MM "MCC WS+" DX

Nový produkt

Zapletená kola řady "MCC" jsou tím nejlepším, co CORIMA nabízí – 100% PROFI závodní nasazení – tak s tím se počítá!

Tři roky výzkumu a vývoje s jediným jasným zaměřením – vytvořit lehká a tuhá kola pro DISC brzdu! Taková kola, která uspokojí všechny aspekty závodní jízdy, vynikající tuhosti při stoupání, skvělá aerodynamika, rychlé a přesné ovládání při sjezdech a na rovné silnici.

Více informací

Skladem

Free delivery !

95 000 Kč s DPH

Více informací

Tři roky výzkumu a vývoje s jediným jasným zaměřením – vytvořit lehká a tuhá kola pro DISC brzdu! Taková kola, která uspokojí všechny aspekty závodní jízdy, vynikající tuhosti při stoupání, skvělá aerodynamika, rychlé a přesné ovládání při sjezdech a na rovné silnici.

Zapletená kola řady "MCC" jsou tím nejlepším, co CORIMA nabízí – 100% PROFI závodní nasazení – tak s tím se počítá!

  • Výplet je na předním kole svazkový R2 – 12 AERO drátů
  • Zadní kolo má taktéž 12 AERO drátů – systém D2T
  • Dráty jsou karbonové AERO (oprava možná)
  • Oplet: 3K
  • Ráfek : TUBELLES READY
  • Standard upnutí: přední osa 12 mm na 100 mm, zadní kolo osa 12 mm na 142 mm
  • Upnutí DISCu: CenterLock
  • Integrovaný magnet
  • Ořechy: Shiman/Sram HG, Campagnolo a SRAM XDR 
  • Ráfek: vysoký 47 mm, široký 26 mm 
  • Váha: 680 /870 g (přední/zadní)
  • Cena: 45.500/49.500 Kč (přední/zadní)

KATALOG kol MCC DX ke stažení ZDE!

MAXIMALNÍ TLAK PLÁŠTĚ:

šíře 23mm do 25mm : 8 Barů
šíře 28mm : 7.3 Barů
šíře 30mm : 6.8 Barů

Balení obsahuje: Vak na kolo, bezdušový ventilek + páska do ráfku.

Kola na objednávku.

DOPORUČENÉ pláště TLR:

Continental Grand prix 5000 TL 622 x 25
Hutchinson Fusion 5 Storm
622 x 25 nebo 30
Mavic Yksion Pro UST
622 x 25
Schwalbe pro One 2019
622 x 25 nebo 28
Vittoria Corsa Speed
622 x 23


obr-cor02.jpgRáfek:

Všechny CORIMA ráfky jsou postaveny na  strukturální pěně ještě před vložením do formy a mají vložen příčník z UD uhlíkových vláken, pro celkové zvýšení  tuhosti a pevnosti. Tento koncept, nazvaný "Torsion Box", vytvořený a patentovaný společností CORIMA v devadesátých letech a postupně materiálově zdokonalovaný, významně  eliminuje ohyb a průhyb ráfků, který se se vyskytuje u všech dutých karbonových ráfků. Takto navýšená tuhost umožňuje vyšší přenos výkonu a má velký vliv na trvanlivost a celkovou tuhost výpletu. Kolo je schopno reagovat bez větších ztrát energie. Díky této vnitřní pěně – struktuře je kolo schopno i při vysokých rychlostech citlivě reagovat na řízení a přesně vést stopu danou jezdcem. V neposlední řadě takto postavené jádro ráfku ve velké míře absorbuje vibrace, a podílí se i na zvukovém projevu oproti dutému ráfku – následkem je pohodlná a klidná jízda. Každý ráfek CORIMA je vyrobeno ručně ve Francii!


obr-cor06.jpgD2T:

Systém Corima D2T na zadním kole překonává největší překážku a nároky jenž jsou kladeny u CELOKARBONOVÝCH nábojů na DISC brzdy – musí překonat točivý moment v obou směrech, jak od pedálů tak od  brzdění.  Podařilo se nám vyrobit CELOKARBONOVÝ zadní náboj, který je dostatečně silný, aby s přehledem zvládl  tyto síly . Přední kola musí být dostatečně pevná, aby se dokázala vypořádat s tímto točivým momentem při brzdění a nešla do krutu. Zadní kola musí být schopna zvládat tyto střídající síly jak při  zrychlení, tak při brzdění. Naše jedinečná uhlíková konfigurace ve tvaru Y, kde jsou spojeny 2 paprsky, zajišťuje rovnoměrné rozložení sil při zrychlení stejně jako při brzdění. Kloub ve tvaru písmene Y nám umožňuje vyrábět CELOKARBONOVÉ kolo, které je bezkonkurenční ve výkonu, hmotnosti, má excelentní reakční schopnost  a tuhost s a jedinečným vzhledem připravený na závod.

AERO dráty:

Nový tvar AERO drátů kol MCC DX byl navržen tak, aby byl co nejnižší odpor vzduchu. Výsledkem tohoto nového designu je aerodynamický odpor snížen o 9% (přední kolo) a 18% (zadní kolo) oproti modelům roku 2019. Kola MCC jsou sestavena pouze pomocí 12 paprsků (přední jak zadní).Toto spárování paprsků vede k vysoké odolnosti a tuhosti kol  a minimálnímu vlivu na  při bočním větru. Dává jezdci maximální přesnost řízení. Umístění 6 kotevních bodů paprsků dovnitř ráfku rovnoměrně rozkládá hmotnost těchto kotev -  toto rozmístění vytváří velmi nízkou rotační setrvačnost, perfektní pro rychlé stoupání  a maximální  zrychlení během závodů.


obr-cor07.jpgNáboje:

Veškeré náboje do kol jsou vyvinuty v  CORIMĚ a jsou vyráběny ve Francii z nejlepších uhlíkových materiálů a slitin. Všechny zadní náboje využívají koncept "S" s 30zubovým volnoběžným rohatkovým kroužkem. Pro lepší přenos síly jsou na zadním ořechu tři tvrzené ocelové západky rozmístěny po 120°. Západky jsou tlačeny silným obvodovým pérem do zubů rohatky. Zadní osa má Ø 17 mm a je vyrobena z kombinace titanu a hliníku- výsledkem je extrémně tuhá osa náboje. Tento koncept je schopen snést 2x větší zatížení než konkurence.


obr-cor05.jpgBarevné polepy:

Nabízíme vám možnost výběru z 13 barev, které vám umožní personalizovat vaše kola.