Nový produkt
Všestranný GRAVEL rám od WR Compositi. Materiál použitý na výrobu je stejnosměrný karbon T800 a multi-axiální HM-T800, rám je dokončen v povrchové úpravě 3K a váží pouhých 920 g ve velikosti S.
Všechny rámy, komponenty od WR Compositi nesou hrdě nápis "HAND MADE ITALY!"
Skladem
Upozornění: poslední kus skladem!
Datum dostupnosti:
WR Compositi OROBIA
Všestranný GRAVEL rám od WR Compositi. Materiál použitý na výrobu je stejnosměrný karbon T800 a multi-axiální HM-T800, rám je dokončen v povrchové úpravě 3K a váží pouhých 920 g ve velikosti S.
Všechny rámy, komponenty od WR Compositi nesou hrdě nápis "HAND MADE ITALY!"
Příjemce :
* Povinná pole
nebo Zrušit
Všechny rámy, komponenty od WR Compositi nesou hrdě nápis "HAND MADE ITALY!"
Nový WR Composites OROBIA je závodně/výkonostní celokarbonový rám, navržen pro jezdce, jenž požadují vysoký výkon spolu s vysokou torzní tuhostí. V rámu se odráží více než 25 let zkušeností, které WR Compositi získalo v oblasti kompozitních materiálů, jak z konstrukce tak z výroby rámů a komponentů. Rám je dotažen do posledního detailu a vyráběn výhradně v Itálii, od návrhu až po dokončení.
Rámu Orobia byl vyvinut speciálně pro Gravel užití, průměrná hmotnost (ve velikosti S) je 920 g, což je výsledek získaný díky pečlivému využití vlastností uhlíkových vláken T800, UHM UD a díky nejnovějším stavebním postupům.
Integrované hlavové složení a vidlice WR compositi Gravel spolu s rámem zaručují stabilitu při vysoké rychlosti, přesnost vedení jak v sedle – tak ze sedla, stejně jako homogenní absorpce nerovností terénu, které mohou komplikovat kontrolu nad řízením v těchto obtížných situacích.
Průchod kabelů je vnitřkem rámu a umožňuje montáž elektronických nebo mechanických sad. Zadní padky jsou také vyrobeny z uhlíkových vláken T800, ale kontaktní plochy s nábojem zadního kola jsou z hliníku, v případě potřeby vyměnitelné.
Rám Orobia je vhodný pro intenzivní a nebo profesionální použití.
Užití: Road/Gravel
Rám se dodává v základní sadě: rám + vidlice + hlavové složení
Možnost rozšířit na "velkou" rámovou sadu v lakování k rámu za příplatek 13 tis Kč. jenž obsahuje: