WR Compositi rámová sada ASCARI DISC 3K

Nový produkt

Všechny produkty řady Alpha jsou technologicky nejvyspělejší  a splňují nejvyšší nároky na závodní materiál, jež může cyklista mít. Materiál použitý na výrobu je karbon UHM-T800  a Zylon. Rám je každému jezdci stavěn na míru, dle jeho individuálních potřeb.

Všechny rámy, komponenty  od WR Compositi nesou hrdě nápis "HAND MADE ITALY!"

 

Více informací

Skladem

Free delivery !

95 041,32 Kč

Více informací

Všechny rámy, komponenty od WR Compositi nesou hrdě nápis "HAND MADE ITALY!" 

Nový WR Composites ASCARI je extrémně lehký karbonový rám, navržen pro závodníky a sportovní výkonostní jezdce, jenž požadují vysoký výkon spolu s vysokou torzní tuhostí, a je zcela a výlučně vyráběn na míru a dle osobních požadavků. Jedná se o jeden z nejnáročnějších projektů společnosti. V rámu se úročí více než 30 let zkušeností, které WR Compositi získalo v oblasti kompozitních materiálů, jak z konstrukce tak z  výroby rámů a komponentů.

Konstrukce rámu je výhradně na objednávku, poskytuje vysokou možnost personalizace. Realizace rámu Ascari začíná volbou/designem každé jednotlivé trubky, která tvoří rám. Změnou, umístěním a orientací jednotlivých uhlíkových vláken/vrstev uvnitř každé formy lze získat trubky, které při stejné tloušťce a průměru, budou mít různé mechanické vlastnosti. Účelem je, aby byly splněny požadavky na nejnáročnější užití cyklisty. Jedná se tedy o výrobek vyrobený tak, aby odpovídala antropometrický charakteristikám cyklisty, ale také se zohledňuje výkon jezdce a jeho požadavky. Takto vyrobený a přizpůsobený rám  je naprosto exkluzivní artefakt, který díky svému individuálnímu provedení nemá ve své kategorii obdoby.

Průměrná hmotnost rámu Ascari (cca odpovídající velikosti S) je méně než 750g, což je výsledek získaný díky pečlivému využití vlastností uhlíkových vláken UHM T800 spolu se Zylonem a díky stavebním postupům,  rám je dotažen do posledního detailu a vyráběn výhradně v Itálii, od návrhu až po dokončení.

Integrované hlavové složení (1 "½ - 1" -) a vidlice FK8 Alpha  je vyráběna společně s rámem a přizpůsobena vlastnostem rámu -celek pak zaručuje stabilitu při vysoké rychlosti, přesnost vedení  jak v sedle - tak ze sedla, stejně jako homogenní absorpce nerovností terénu, které mohou komplikovat kontrolu nad řízením v těchto  obtížných situacích.

Průchod kabelů je kompletně vnitřkem rámu a umožňuje montáž elektronických nebo mechanických sad. Zadní padky jsou také vyrobeny z uhlíkových vláken 3K-T800, ale kontaktní plochy s nábojem zadního kola jsou z hliníku, v případě potřeby vyměnitelné.

Charakteristika rámu ASCARI říká, že je obzvláště vhodný pro profesionální, intenzivní závodní užití.

Rozměry, geometrie a chování rámu -všechny tyto hodnoty jsou upravitelné a může se přizpůsobit jakékoliv potřebě na využití.

Vzhledem k náročnosti výroby rámu trvá dodání/výroba zhruba 1-2 měsíce dle výrobce.

 

Užití: Road racing

Materiál rámu - tak  tohle je kapitola sama pro sebe:

  • 3K-T 800 Torayca unidirectional fibers at 0°.
  • UHM (ultra higth modulus) Tenax unidirectional fibers at 0°.
  • Biaxial T800 Torayca fibers at - +45°.
  • Dyneema DSM cloth at 0°/90°.
  • potřeba také přičíst nejlepší pryskyřici od výrobce Torayca s nano částicemi.
  • a v neposlední řadě je pohledová část má  oplet 3K 

Vedení: vedení kabelů uvnitř rámu, Kompletně! Nutno tomu přizpůsobit představec a řídítka (DEDAelementi , FSA...)

Vidlice: WR FK8  T800  (360g) 

Brzdy: DISC přední 160mm / zadní 140 mm

Upnutí: 12 mm osy - 100mm přední a 142 mm zadní (součástí rámové sady)

Hlavové složení: Integrované – 1”+1/2 - 1”+1/2

Středové složení: Press-fit 86,5/BB30/Press-fit 30

Řazení: mechanické/elektrické

Vedení kabeláže:  FULL Interní

Průchodnost pláště: 28

Objímka přesmykače:  součástí rámové sady

Sedlovka: AERO

Geometrie: POUZE na míru 

Rám se dodává v sadě: rám  (včetně objímek a os) + vidlice + hlavové složení + objímka na přesmyk.

  •  možno k rámové sadě dodat od  DEDAelementi integrovaný představec s řídítky pro vnitřní vedení ALANERA DCR (stejný jako na ilustračních fotkách) - INFO ZDE.