Nový produkt
Zapletená kola řady "MCC" jsou tím nejlepším, co CORIMA nabízí – 100% PROFI závodní nasazení – tak s tím se počítá!
Tři roky výzkumu a vývoje s jediným jasným zaměřením – vytvořit lehká a tuhá kola pro DISC brzdu! Taková kola, která uspokojí všechny aspekty závodní jízdy, vynikající tuhosti při stoupání, skvělá aerodynamika, rychlé a přesné ovládání při sjezdech a na rovné silnici.
Skladem
Upozornění: poslední kus skladem!
Datum dostupnosti:
CORIMA galusková 32MM "MCC WS+" DX
Zapletená kola řady "MCC" jsou tím nejlepším, co CORIMA nabízí – 100% PROFI závodní nasazení – tak s tím se počítá!
Tři roky výzkumu a vývoje s jediným jasným zaměřením – vytvořit lehká a tuhá kola pro DISC brzdu! Taková kola, která uspokojí všechny aspekty závodní jízdy, vynikající tuhosti při stoupání, skvělá aerodynamika, rychlé a přesné ovládání při sjezdech a na rovné silnici.
Příjemce :
* Povinná pole
nebo Zrušit
Tři roky výzkumu a vývoje s jediným jasným zaměřením – vytvořit lehká a tuhá kola pro DISC brzdu! Taková kola, která uspokojí všechny aspekty závodní jízdy, vynikající tuhosti při stoupání, skvělá aerodynamika, rychlé a přesné ovládání při sjezdech a na rovné silnici.
Zapletená kola řady "MCC" jsou tím nejlepším, co CORIMA nabízí – 100% PROFI závodní nasazení – tak s tím se počítá!
KATALOG kol MCC DX ke stažení ZDE!
Balení obsahuje: Vak na kolo, prodloužení ventilku + přelep přes ventilek.
Ráfek galuska:
Všechny CORIMA ráfky jsou postaveny na strukturální pěně ještě před vložením do formy a mají vložen příčník z UD uhlíkových vláken, pro celkové zvýšení tuhosti a pevnosti. Tento koncept, nazvaný "Torsion Box", vytvořený a patentovaný společností CORIMA v devadesátých letech a postupně materiálově zdokonalovaný, významně eliminuje ohyb a průhyb ráfků, který se se vyskytuje u všech dutých karbonových ráfků. Takto navýšená tuhost umožňuje vyšší přenos výkonu a má velký vliv na trvanlivost a celkovou tuhost výpletu. Kolo je schopno reagovat bez větších ztrát energie. Díky této vnitřní pěně – struktuře je kolo schopno i při vysokých rychlostech citlivě reagovat na řízení a přesně vést stopu danou jezdcem. V neposlední řadě takto postavené jádro ráfku ve velké míře absorbuje vibrace, a podílí se i na zvukovém projevu oproti dutému ráfku – následkem je pohodlná a klidná jízda. Každý ráfek CORIMA je vyrobeno ručně ve Francii!
D2T:
Systém Corima D2T na zadním kole překonává největší překážku a nároky jenž jsou kladeny u CELOKARBONOVÝCH nábojů na DISC brzdy – musí překonat točivý moment v obou směrech, jak od pedálů tak od brzdění. Podařilo se nám vyrobit CELOKARBONOVÝ zadní náboj, který je dostatečně silný, aby s přehledem zvládl tyto síly . Přední kola musí být dostatečně pevná, aby se dokázala vypořádat s tímto točivým momentem při brzdění a nešla do krutu. Zadní kola musí být schopna zvládat tyto střídající síly jak při zrychlení, tak při brzdění. Naše jedinečná uhlíková konfigurace ve tvaru Y, kde jsou spojeny 2 paprsky, zajišťuje rovnoměrné rozložení sil při zrychlení stejně jako při brzdění. Kloub ve tvaru písmene Y nám umožňuje vyrábět CELOKARBONOVÉ kolo, které je bezkonkurenční ve výkonu, hmotnosti, má excelentní reakční schopnost a tuhost s a jedinečným vzhledem připravený na závod.
AERO dráty:
Nový tvar AERO drátů kol MCC DX byl navržen tak, aby byl co nejnižší odpor vzduchu. Výsledkem tohoto nového designu je aerodynamický odpor snížen o 9% (přední kolo) a 18% (zadní kolo) oproti modelům roku 2019. Kola MCC jsou sestavena pouze pomocí 12 paprsků (přední jak zadní).Toto spárování paprsků vede k vysoké odolnosti a tuhosti kol a minimálnímu vlivu na při bočním větru. Dává jezdci maximální přesnost řízení. Umístění 6 kotevních bodů paprsků dovnitř ráfku rovnoměrně rozkládá hmotnost těchto kotev - toto rozmístění vytváří velmi nízkou rotační setrvačnost, perfektní pro rychlé stoupání a maximální zrychlení během závodů.
Náboje:
Veškeré náboje do kol jsou vyvinuty v CORIMĚ a jsou vyráběny ve Francii z nejlepších uhlíkových materiálů a slitin. Všechny zadní náboje využívají koncept "S" s 30zubovým volnoběžným rohatkovým kroužkem. Pro lepší přenos síly jsou na zadním ořechu tři tvrzené ocelové západky rozmístěny po 120°. Západky jsou tlačeny silným obvodovým pérem do zubů rohatky. Zadní osa má Ø 17 mm a je vyrobena z kombinace titanu a hliníku- výsledkem je extrémně tuhá osa náboje. Tento koncept je schopen snést 2x větší zatížení než konkurence.
Barevné polepy:
Nabízíme vám možnost výběru z 13 barev, které vám umožní personalizovat vaše kola.