CHAPTER2 TOA KAPUA (bílo/šedá)

Nový produkt

Skloubení designu s maximálním  výkonem  - závodní rám s atestem UCI. S průchodností  pneumatiky až 32 mm.

Více informací

Free delivery !

71 901 Kč

Více informací

CHAPTER2- rodinná firma založená v roce 2017 na Novém Zélandě  otcem Nielem Prydem  a synem Mikem Prydem. Niel vybudoval impérium ve světě vodních sportů a byl průkopníkem v průběhu 70-90. let. Má obrovské zkušenosti s vývojem sportovního vybavení napříč spektrem outdoorových sportů. Mike – závodník, DH-MTB na národní úrovni a RoAD a MTB na elitní úrovni, a také architekt – jenž se podílel od začátku až do konce pro firmu Fostner+Partners na konstrukci mezinárodního letiště v Hongkongu. Od roku 2014 navrhl více než 14 rámů a získal mnohá  mezinárodní ocenění  za průmyslový design.

„TOA“ v maorštině znamená „být vítěz, vyhrát“, přináší totální, nekompromisní rámovou sadu z uhlíkových vláken připravenou pro závodní nasazení.  Rámová sada je navržena, zkonstruována a vyrobena podle nejpřísnějších standardů. Vývoj této rámové sady trval 2-½ roku s ohledem na pečlivě promyšlený a precizně provedený každý detail. TOA je vyvrcholením všech rámů CHAPTER2, které mu předcházely.

Tato sada TOA  je inspirována rámem  TERE s DNA All-Road Performance  a konstruktéři se také snažili vštípit rámu neuvěřitelnou všestrannost a komfort jenž má rám „AO“.  TOA má  všechny své kabely/hadice vedeny vnitřkem rámu, čímž vytváří aerodynamicky plynulý přechod mezi řídítky MANA Bar ROAD  a zbytkem rámu s optimalizovanými profily trubek s názvem Kamm-Tail. Středové složení je standardu  T47 s šířkou 86,5mm pro snadnou údržbu a hliníková závitová vložka spolupracuje s vysoce pevným karbonem pečlivě vloženým do oblasti BB jenž zvyšuje tuhost až o 7,3 % oproti rámu TERE. Navíc použití latexového trnu (vložky při výrobě rámu pro větší tlaky) pro celý přední trojúhelník zvýšilo tuhost hlavové trubky o 23,5 % oproti TERE, mimo sedlovou část –kde je kladen důraz na pohlcení vibrací.

Další vylepšení, jako je možné kombo MANA Bar ROAD nebo Gravel jsou  Quick-Fit distanční spacery (3x10mm a 3x5mm) a průchodnost   pneumatik až 32 mm. Možnost dodání sedlovky s konstrukcí, jež se snaží v maximální míře tlumit vibrace, s možností různých ofsetů od přímé 0mm, přes 10mm (standardně dodávaná) po 25mm ofset. Vše pro maximální pohodlí a správný posed jezdce!

Specifikace:

  • Carbon : 100% vyrobeno v Japonsku od Toray
  • Velikosti rámu: 6 velikostí -  XXS, XS, S, M, L a XL
  • Vidlice: celokarbonová ofset- vel. XXS, XS, S - 53mm  a velikost M, L, XL -43mm
  • Hmotnost rámu: 1 099 g pro velikost M +/- 3 %
  • Hmotnost vidlice: 419 g nekrácená +/- 3 %
  • Hmotnost sedlovky: 135 g velikost M +/- 3 % 
  • Sedlovka: standardně dodávána s offsetem 10mm, na vyžádání sedlovka s ofsetem 0 nebo 25mm ale pouze s "černou hlavou" 
  • Řídítka/Představec (MANA s příplatkem 10.000Kč): 395 g (100-420 mm) +/- 3 %
  • Hlavové složení: 1,5” integrovaný systém C2
  • Typ řazení: Mechanické a elektrické řazení
  • Elektronické řazení: kompatibilní s SHIMANO® Di2, SRAM® eTAP & Campagnolo® EPS
  • Typ baterie: kompatibilní s bateriemi Di2 SM-BTR-2 nebo BT-DN300 a EPS V3
  • Průchod pneumatik: 30 mm (dle ISO) & 32 mm praktické
  • Typ brzdy: POUZE diskové
  • Středové složení: Vnitřní T47, šířka domečku 86,5 mm
  • Převodníky: 2x MAX 54x40z, 1x MAX 42zubů
  • Osy: přední- 12x100mm (121,5mm), zadní  12x142mm (163,5mm), závit  M12x1,5mm
  • Standard brzd: Flat Mount,  
  • Bezpečnostní standard: EN ISO 4210:2014
  • Akreditace UCI: ANO- schváleno UCI

Dodáváno: 

  • rám, vidlice, hlavové složení s expandérem, sedlovka, osy kol a Quit-Fit spacer (pro vstup bowdenů do rámu)
  • s příplatkem 10.500Kč lze k rámové sadě dodat kombo představce a řídítek CHAPTER2 MANA2 ROAD nebo MANA GRVL  s vnitřním vedení kabelů.

Velikosti: