Nový produkt
FMB - François Marie Boyaux (Boyaux=galuska) - je firma vzniklá v roce 2005 jenž neustále vyrábí své galusky a pláště RUČNĚ v prvotřídní kvalitě odpovídající požadavkům a nárokům závodníků a náročných amatérů!!
NOVÁ GENERACE GALUSEK S KOMPLETNĚ PŘEPRACOVANÝM TĚLEM GALUSKY!
Upozornění: poslední kus skladem!
Datum dostupnosti:
FMB LINEN Stability Control SLALOM 33
FMB - François Marie Boyaux (Boyaux=galuska) - je firma vzniklá v roce 2005 jenž neustále vyrábí své galusky a pláště RUČNĚ v prvotřídní kvalitě odpovídající požadavkům a nárokům závodníků a náročných amatérů!!
NOVÁ GENERACE GALUSEK S KOMPLETNĚ PŘEPRACOVANÝM TĚLEM GALUSKY!
Příjemce :
* Povinná pole
nebo Zrušit
DOSTUPNOST: 0 ks - na dotaz (čeká se na dodání od výrobce)
FMB - François Marie Boyaux (Boyaux=galuska) - je malá firma vzniklá v roce 2005 jenž neustále vyrábí své galusky a pláště RUČNĚ v prvotřídní kvalitě odpovídající požadavkům a nárokům závodníků a náročných amatérů!!
NOVÁ GENERACE GALUSEK S KOMPLETNĚ PŘEPRACOVANÝM TĚLEM GALUSKY!
FMB nejnovější tělo galusky z kombinace bavlna:len - 50:50% tkané z dlouhých vláken pro ještě větší citlivost, nižší tlak, vetší odolnost a rychlost. FMB běhounu této závodní gumy spojuje dva vzorky- Super Mud po krajích a střed běhounu patří standardní SSC Slalom. Výsledkem je pneumatika, která se valí rychle, ale má obrovskou přilnavost prakticky ve všech podmínkách. Excelentní impregnovaná tuba bez nutnosti následného ošetření!
- Velmi rychlá galuska! Naprosto univerzální.
- SKVĚLÉ VEDENÍ na tvrdém pevném a také zmrzlém povrchu!
- Dobrá samočistící schopnost
- Běhoun vyvinut ve spolupráci s Katie Compton!
Zvláštností FMB galusek je klasická metoda výroby, kostru tvoří tkanina na níž je nalepen gumový běhoun a následně je galuska sešita. Tato tkanina zajišťuje vysokou flexibilitu. Bočnice u FMB jsou impregnované, sice impregnace nepatrně zvyšuje hmotnost, ale tkanina je méně náchylná na vlhkost, nečistoty a podstatně zvyšuje životnost pneumatiky, při zachování velké citlivosti boční stěny. Výsledkem je kostra galusky, která ve spojení se vzorkem běhounu nabízí výbornou trakci, zrychlení na špičkové úrovni, skvělé boční držení a v neposlední řadě dostatek pohodlí.
K výrobě svých galusek se používá:
- „Len+bavlna 50:50“ Ve spolupráci Line Burquier jsme vyvinuli využití lněného vlákna. Testování probíhalo na největších cyklokrosových závody po celém světě již dva roky.
Je to ideální pneumatika na velmi dlouhé vzdálenosti. Lněné vlákno je mechanicky odolnější než bavlna a pružnost je ekvivalentní. Na vnější stranu pláště používáme nitě z lněných vláken, abychom využili její lepší odolnost proti oděru výsledkem je větší ochrana bočnice pneumatik.
Svou roli také hrála EKOLOGIE- s využitím 50% lněného závitu. Používání plátna přispívá k udržitelnému zemědělství, protože jeho pěstování znečištění dusičnany. Nevyžaduje zavlažování a velmi dobře se přizpůsobí růstu s malým nebo žádným použitím pesticidů. Pro srovnání bavlna pěstování vyžaduje roční zavlažování 5 000 m3 na hektar a nejméně pětkrát více vstupů (hnojiva a pesticidy).
- PRS Protect Rim System - ochrana proti prodření pláště v oblasi patky, napomáhá lepšímu usazení pláště v ráfku.
- „GRIP +“ je označení pro směs černého běhounu , jenž nesou všechny pláště a galusky. Daná směs, jejíž vývoj trval několik let a je neustále zdokonalována, jejíž nejsilnější stránkou maximální přenos výkonu spolu s vynikající přilnavosti na suchu i za mokra.
- „ZYLON“ textilní vlákno s chemickým složením poly-fenylen-benzobisoxazol, zkráceně PBO. Je ve formě velmi lehké tkaniny s mimořádně vysokou pevností .Proužek Zylonu je umístěn mezi kostrou pláště a běhounem, cílem je maximální ochrana před defektem.
- Voděodolný potěr bočnice s dlouhou životností.