Nový produkt
Skloubení designu s maximálním výkonem - závodní rám s atestem UCI. S průchodností pneumatiky až 32 mm. Nová barevná varianta pro rok 2024 KOURA.
Upozornění: poslední kus skladem!
Datum dostupnosti:
CHAPTER2 TOA KOURA (bílá/zlatá)
Skloubení designu s maximálním výkonem - závodní rám s atestem UCI. S průchodností pneumatiky až 32 mm. Nová barevná varianta pro rok 2024 KOURA.
Příjemce :
* Povinná pole
nebo Zrušit
CHAPTER2- rodinná firma založená v roce 2017 na Novém Zélandě otcem Nielem Prydem a synem Mikem Prydem. Niel vybudoval impérium ve světě vodních sportů a byl průkopníkem v průběhu 70-90. let. Má obrovské zkušenosti s vývojem sportovního vybavení napříč spektrem outdoorových sportů. Mike – závodník, DH-MTB na národní úrovni a RoAD a MTB na elitní úrovni, a také architekt – jenž se podílel od začátku až do konce pro firmu Fostner+Partners na konstrukci mezinárodního letiště v Hongkongu. Od roku 2014 navrhl více než 14 rámů a získal mnohá mezinárodní ocenění za průmyslový design.
„TOA“ v maorštině znamená „být vítěz, vyhrát“, přináší totální, nekompromisní rámovou sadu z uhlíkových vláken připravenou pro závodní nasazení. Rámová sada je navržena, zkonstruována a vyrobena podle nejpřísnějších standardů. Vývoj této rámové sady trval 2-½ roku s ohledem na pečlivě promyšlený a precizně provedený každý detail. TOA je vyvrcholením všech rámů CHAPTER2, které mu předcházely.
Tato sada TOA je inspirována rámem TERE s DNA All-Road Performance a konstruktéři se také snažili vštípit rámu neuvěřitelnou všestrannost a komfort jenž má rám „AO“. TOA má všechny své kabely/hadice vedeny vnitřkem rámu, čímž vytváří aerodynamicky plynulý přechod mezi řídítky MANA Bar ROAD a zbytkem rámu s optimalizovanými profily trubek s názvem Kamm-Tail. Středové složení je standardu T47 s šířkou 86,5mm pro snadnou údržbu a hliníková závitová vložka spolupracuje s vysoce pevným karbonem pečlivě vloženým do oblasti BB jenž zvyšuje tuhost až o 7,3 % oproti rámu TERE. Navíc použití latexového trnu (vložky při výrobě rámu pro větší tlaky) pro celý přední trojúhelník zvýšilo tuhost hlavové trubky o 23,5 % oproti TERE, mimo sedlovou část –kde je kladen důraz na pohlcení vibrací.
Další vylepšení, jako je možné kombo MANA Bar ROAD nebo Gravel jsou Quick-Fit distanční spacery (3x10mm a 3x5mm) a průchodnost pneumatik až 32 mm. Možnost dodání sedlovky s konstrukcí, jež se snaží v maximální míře tlumit vibrace, s možností různých ofsetů od přímé 0mm, přes 10mm (standardně dodávaná) po 25mm ofset. Vše pro maximální pohodlí a správný posed jezdce!
Specifikace:
Dodáváno:
Velikosti: